недеља, 2. мај 2010.

Bezočna drskost (Cynicizm)

Pre prvomajskih prazika u dnevnom listu "Večernje novosti" ( вечерње НОВОСТИ ), na prvoj strani pročitam najavu intervjua sa mojim "omiljenim" likom, kome sam posvetio takoreći ceo post "Virusi, crvi i ostala gamad".
Pogađate o kome se radi?
Ajde, rekoh da pročitam i to.
Okrenem list i naravno dobijem potvrdu svega što sam ranije  o njemu napisao.
Cinik ostaje cinik.
Ako hoćete i ako vas ne mrzi, kliknite i  pogledajte ceo intervju.

A evo i potvrde bezočne drskosti.
Pitanje:
* KAKO komentarišete odluku kosovskih vlasti da uklone antene srpskih operatera mobilne telefonije sa severa i tako desetine hiljada ljudi ostave bez kontakta sa spoljnim svetom?
Odgovor:
- To nije dobro. Ne bih da donosim moralne ocene i mešam se u unutrašnje stvari, ali ljudi moraju da imaju pravo da telefoniraju. Možda će ih zameniti kosovskim antenama.

Zamislite!
On nebi da donosi moralne ocene.
On takođe neće da se meša u unutrašnje stvari.
Ali zato on konstatuje da to nije dobro i da ljudi imaju pravo da telefoniraju.
Kakve mudre reči!
Kakva pamet!
Prosto da čovek ne poveruje u tako pametne reči.
A tek kraj intervjua i izjava: -Možda će ih zameniti kosovskim antenama.
Biser gluposti.

Ili recimo ona prethodna dubokoumna izjava: - Nema posebnih preduslova za Srbiju da uđe u EU, ali ne verujem da će to biti moguće s Kosovom kao problemom unutar Srbije.

Uostalom ceo intervju je pun takvim nekakvim, nazovimo ih diplomatskim, glupostima i  kontradiktornostima.
Naravno pravih pitanja opet nije bilo. 
Onih pitanja o kojima sam ja pisao. 
Opet je "maca pojela jezik".

Dobro, opšte je poznata stvar da se pitanja za ovakve intervjue dostavljaju unapred i da se odgovori pripremaju. Odgovore priprema intervjuisani, a najčešće neko iz njegovog tima.
Da sam ja novinar  (a nisam), ja bih mu postavio i ta pitanja pa ako ne odgovori, to bi bila lepa tema za novinski članak.
Zar ne?

Razmišljao sam da ubacim nekakvu fotografiju, kao ilustraciju ovog intervjua.
Odustao sam i to iz dva razloga.
Prvi: jer on to ne zaslužuje (one fotografije iz ranijeg posta su bile neophodne) i
drugi: neću da plašim dečicu koja mogu slučajno da nalete na ovaj blog.

O njemu, za sada, toliko.
 Ako se pojavi neki novi biser ovog "doktora" i ako mi kojim slučajem ne promakne, ponovo ću vam se javiti.
Ako pak vi naletite na nešto interesantno, što je meni promaklo, javite mi. 
Molim vas.

U zdravlje!

2 коментара:

  1. Doktor je ostao dosledan u bezocnosti, osonosti i bezobrazluku.

    ОдговориИзбриши
  2. [url=http://currency-exchange-corner.wikidot.com/currency-conversion-calculator-the-much-needed-calculator-fo]Currency exchange rates calculator[/url]

    ОдговориИзбриши