среда, 26. септембар 2012.

METROPARKING 2

Priča o susretu sa PAUKOM nije završena. Požalim se ja jednom mom prijatelju kako sam morao da platim "USLUGU ODNOŠENJA VOZILA" od 13.500,00 dinara, a on me pita: - a jesi li platio još 5.000,00 dinara, - jer je, kako reče, i on imao sličan 'bliski susret'.
"Koji bre 5000,00 čoveče, pa zar im 13.500,00 nije dosta" - pitam ja.
"E vidiš tih 13.500 to ti je za Beograđane i OVE ODAVDE koji su ih doveli, a 5000,00 ti je novčana kazna - za Državu".
- Znači od onih 13.500 ide nešto i za grad?, upitah ja misleći no ono 'OVI OVDE'.

"E, nije baš tako. Tih 13.500 su ti naplatili uslugu podizanja vozila koju ti je izvršio METROPARKING. To ti lepo piše na toj priznanici i tu je navodno zaračunat PDV od 18%. I od toga grad nema bač ništa. Ono što sam naveo OVI OVDE odnosi se na FIZIČKA LICA iz gradske uprave".
- Bratela, jebo te, (sad se i ja pravim kao neki BEOGRAĐANIN) pa taj METROPARKING će postati milijarder (u evrima). Pa oni samo kruže gradom i sakupljaju vozila po ceo dan. Pa šta ima grad od toga što NJEGOVI GRAĐANI TRPE SVAKODNEVNA MALTRETIRANJA od ove BEOGRADSKE BANDE" - pitam ja, a, uzgred da ti kažem, kad parkiraš vozilo na parking kod Robne kuće na ceduljici koju ti daju piše da ONI NE ODGOVARAJU ZA VOZILO.
"Ima Grada neku siću. Dobija 10% od naplaćenih parkiranja koja se uberu preko SMS uplata i parkinga kod Robne kuće pošto tamo imaju neku kasu i daju fiskalni račun." - kaže mi prijatelj i dodaje: - a policija im svesrdno pomaže u toj pljački. Policajac se vozi u NJIHOVOM VOZILU - pauku i odrađuje glavni posao odnosno obavlja pripreme da bi LOPOVI iz METROPARKINGA legalno pljačkali građane."
- Pa to je brate baš dobro organizovano "šišanje ovaca na nularicu". Vidim ja 'pauk' samo kruži gradom a pojma nisam imao o čemu se radi.
"E sad znaš pa pamet u glavu. Misliš, ako si stavio novčanik u unutrašnji džep i pritisnuo ga mišicom, zaštitio si se od lopova. To je bilo nekada. Sada su izmišljene NOVE METODE LEGALNOG OTIMANJA"
- Ne mogu da verujem. Koja lopovska banda. Pa zar su bre ovi, koje smo glasali baš toliko odnarođeni, da ovako čerupaju 'SVOJE' građane - pitam ja. (Htedoh da kažem 'za sitne pare' ali kad uzeh papir i olovku i izračunah koliko je to dnevno, pa mesečno, pa na nivou godine, stade mi knedla u grlo).
Evo računice, pod PRETPOSTAVKOM DA SAMO 5 VOZILA POKUPE DNEVNO: 5 vozila x 13.500,00 x 30 dana = 2,025.000 din/mesečno
Za godinu dana to je: 2,025.000 x 365 dana = 24,300.000 dinara ili oko 210.000 Evra.
Ova prertpostavka od 5 vozila je nešto naj skromnije.
A doznao sam i da 'pauk i osoblje' imaju postavljenu dnevnu normu koju moraju da ispune ako hoće punu platu.
Ceo taj posao obavlja jedan polovni kamion-pauk i, koliko sam ja izbrojao, 3 radnika za koje sam saznao da primaju platu od nešto preko 25.000 dinara mesečno. Nisam ekonomista ali mislim da ovakav profit bogami retko koja firma može da napravi.
- Na ovu siću pristaju samo ovi naši lokalni. Oni gore, takvu siću ne bi pokupili ni sa ulice. Zato se  taj METROPARKING i opredelio za gradove u provinciji, kaže moj prijatelj. 
I tu završismo razgovor na ovu temu a ja odoh da potražim tu uplatnicu na 5.000,00 RSD (tako vidim da piše na nekim papirima) i stavim je na gomilu sa računima za plaćanje kad stigne penzija.

Нема коментара:

Постави коментар